Monday, January 22, 2018

هندی آهنگ های Mp3 با جاستین بیبر

تقریبا هر کس دارای پخش کننده ی Mp3 یا آی پاد امروز است و گوش دادن به موسیقی به آرامی تبدیل به یک چیز است که همه را با هم مرتبط می کند. موسیقی هندی در هند به نقطه عطفی تبدیل شده است که در آن پخش کننده های Mp3 تبدیل به یک ابزار ارزشمند می شوند، درست مانند آنچه که یک لوله از رژ لب برای یک دختر یا کریکت برای یک پسر است. اما چه کسی واقعا به این روزها گوش می دهد؟

در هند، بالیوود، بازیکنان مستقل تقریبا هر شخص را تحت الشعاع قرار می دهد. این بازیکنان قادرند نه تنها آهنگها بلکه عکسها و ویدیوهای موسیقی را نیز ذخیره کنند. این باعث می شود گوش دادن به آهنگ های هندی، به ویژه آهنگ های بالیوود را تجربه های شگفت انگیز. اکثر سرخپوستان هندی صحبت می کنند و بازیکنان خود را با انواع مختلف آهنگ بارگذاری می کنند. با بالیوود محبوب نه تنها در سراسر کشور، بلکه در سراسر جهان، شما می توانید مطمئن باشید که آهنگ های هندی وجود دارد که از یک کشور به سوی دیگر در بازیکنان مردم پخش می شود.

کسی به درستی گفت: "موسیقی غذا برای روح است." در مورد موضوعاتی که در این ترانه ها استفاده می شود تغییرات بسیار زیادی در خلق یک شخص ایجاد می شود. موسیقی خوب منبع عالی برای آرامش برای همه است. نه تنها گوش دادن به آهنگ های هندی در یک پخش کننده ی Mp3 باعث می شود سفر طولانی بسیار راحت تر و جالب تر باشد، بلکه شما می توانید آهنگ های محبوب تر را در نمودار موسیقی قرار دهید.

ژانرهای موسیقی هندی به اندازه فرهنگ هند متفاوت هستند. موسیقی هندی شامل ژانرهایی مانند فولکلور، کلاسیک، بالیوود، Bhangra، Oldies، Marathi، Masala، Punjabi، Remixes، رقص و آهنگ های Melodious است. اکثر مسافران در هند آهنگ های هندی خود را پر از آواز خوانان هندی مانند A.R. رحمان، سون نیگام، نصرت فاطمه علی خان، لاتا مناقکش، آشا بونسل، ویت نارایان، ر. دی. برمن، غلام علی، کاویتا کیشانمورتی و بسیاری دیگر.

از قدیمی ها تا آخرین ریمیکس های بالیوود، پخش کننده های Mp3 که توسط جوانان و قدیمی ها به طور یکسان در هندوستان مورد استفاده قرار می گیرند، با این آهنگ های همیشه سبز پر می شوند. با موفقیت داستان های فیلم های هندی که دور صحنه فیلم بین المللی و با یک جمعیت بزرگ مهاجران در خارج از کشور مستقر هستند، هر کس می خواهد بر روی باند پهن برود و آهنگ های هندی را در پخش کننده های خود پخش کند. به لطف تکنولوژی در حال رشد و تقاضای روزافزون برای هر چیزی در بالیوود، آهنگهای هندی Mp3 در همه جا علامت گذاری می شوند.
music pleer

No comments:

Post a Comment