Monday, January 22, 2018

بالا 13 آواز کور چشم سوم چشم musicpleer

در حال حاضر، کامپایل کردن این لیست منحصر به فرد است. همانطور که خیلی فکر می شود به هر آهنگ چشم کور چشم سوم، فرآیند مشابه به من در هنگام تلاش برای رتبه بندی بالا 13. چه دقیقا یک آهنگ خوب است؟ خیلی، به نظر می رسد از همه چیز. من این آهنگ ها را مطابق با آنچه که من باور دارم شامل بهترین موارد زیر است: قلاب ها، اشعار و ترکیب موسیقی. در حال حاضر من در نهایت این لیست را تکمیل کردم، متوجه شدم که چگونه استفان جنکینز باید وقتی آلبوم را کامل می کند احساس کند! لذت بردن از خواندن عزیزم!

13) زندگی دیگر

اگرچه خارج از وین ممکن است عمدتا در ارتباط با استفان جنکینز با بازیگر Charlize Theron تمرکز کند، این مسیر، در پایان آلبوم پنهان شده است، او را در نور دیگری نشان می دهد - زندگی او پس از فروپاشی. زندگی دیگر یک شاهکار عامیانه واقعی است، با تونی تکه تکه کردن گیتار خود را به سطح کوین Cadogan خواهد بود افتخار. این واقعا یک آلبوم نزدیک به باند های 3 آلبوم را نشان می دهد و اگرچه یک آهنگ پنهان است، آن را به عنوان بهترین آهنگ در رکورد پذیرفته می شود.

بهترین شعر - زمان طول می کشد و من متوجه می شوم که من به خوبی، شما فکر می کنید هیچ چیز نمی خواهد یکسان است، اما زندگی می آید 'دور دوباره، عقل سریع و همه کنجکاو همه گرفتار در آنچه شما می گویند، و باعث می شود من زمان گرفتن قبل از آنکه حرکت کند

12) من تو را میخواهم

آغاز "بزرگ چهار" در خود عنوان، من می خواهم خود را به عنوان یک سنگ به خوبی در 3 / 4s از آلبوم smacked smacked. این صدای تجربی باعث می شود که آن را مانند دیگر آهنگ های 3EB تا کنون واقعا تولید کرده و لرزان، به نظر می رسد به علت ماهیت موضوع آن است. ما همه آنجا بوده ایم، هر کس که می داند، در عمق وجود دارد، ما هرگز قادر نخواهیم بود. جنکینز به ما اجازه می دهد با این احساس در این مسیر نابغه ارتباط برقرار کنیم.

بهترین شعر - حیاط کلیسای روستا پر از استخوان هایی است که در قبر گریه می کنند، نقره ای از ابرها بر روی مردم ظاهر می شود عیسی نمی تواند نجات دهد، شما می خواهید بدانید که روح من عمیق تر از استخوان است.

11) چطور باید بشیم؟

یک زیبایی واقعی. چگونه احساسات کسی را که در رابطه است که به شکست می انجامد، بررسی می کند. هر کس با کسی که از آن لذت برده شده است، افتاده است و در این آهنگ جنکینز به ریشه های واقعی این شکاف ها می پردازد. با شروع تعجب از "چگونگی این اتفاق می افتد" در بسیاری از شرایط و در نهایت متوجه می شود که زندگی بدون این شخص بهتر خواهد بود. چه خبر؟ چه اهنگی.

بهترین شعر - می خواهم خودم را دوباره عقب بیاورم، شیرجه نرم از فراموشی، من می خواهم طعم نمکی از پوست خود را، شیرجه نرم فراموشی، فراموشی.

10) حرکت آهسته

در حال حاضر، اگر چه طبیعت بحث برانگیز بسیاری از لذت بردن از این آهنگ را متوقف کرده است، ساختار و طرح این آهنگ را به طور کامل نابغه و لرزشی، مانند هیچ آهنگ دیگری که من از آن آگاه هستم، می بینم. جنکینز خود را به عنوان یک قاتل دیوانه کننده مواد مخدر در 3 آیه اول این آهنگ به تصویر می کشد و این جنایت ها را تبلیغ و تحسین می کند. با این حال، در آخرین آیه ما متوجه آنچه او واقعا می گوید. این هالیوود این اشتباهات انسانی را به عنوان "چیزهای سرد" نشان می دهد که کاملا با آن مخالف است.

بهترین شعر - هالیوود خشم من را فریب داد، من یک روانپزشک شهری جوان هستم، من برای سرگرمی شما قاتل را تحریک می کنم، چون پول من را در اختیار داشتم، بهانه ای برای شما چیست؟ جوک های تو

9) بگو آن

صادق ترین ما تا کنون و احتمالا هرگز شنیدن جنکینز. شما واقعا می توانید ببینید که فکر زیادی در این آهنگ قرار داده شده است. حرکت از آهسته آهسته، به نرم افزار باد، به سنگ سخت به عنوان اوج خود را. این بسیاری از زندگی جنکینز را نشان می دهد - مبارزه او با نویسندگان بلوکه، بیشتر از پشیمانی و تنهایی او. کل آهنگ از مکالمه ای با یک دختر که در رابطه با او بود - می تواند شارلئیز ترون ("شما باید به آن بازیگر بروید") را تصور کنید. شجاع از جنکینز، اما بعضی اوقات شجاع خوب است. در حقیقت، همیشه این است. عاطفی عالی است آه آره و انفرادی از Kryz می تواند بهترین چیز لعنتی است که من تا به حال شنیده ام.

بهترین شعر - هیچ چیزی که می نویسید هرگز با آن برخورد نخواهید کرد، باید به آن بازیگر بروید، یا روزهایی که بر روی تشکی که همه چیز تازه بود، زندگی می کرد، بنابراین در داخل لعنت زندگی می کنید یا هدیه ای به جهان می گذارید، من دلم برای دیدن شما در نمایش است.

8) خدا شراب

من فکر می کنم بهترین راه برای این که من این آهنگ را توصیف کنم این است که با استفاد از استفان جینکینز، نویسنده آن را تحویل بدهم. آهنگ "خدا شراب" چیزهایی را از سطح سلولی می گیرد، جایی که می گوید "و به زودی سلول ها راه می روند". و سپس نیز می گوید: "هر طلوع آفتاب پر زدن سیارات را از خط خارج می کند." ستاره ها از بیچارگی خارج شده اند. جهان در حال گسترش است و در حال فرو ریختن است. جهان عالم است. این ناپدید می شود همه چیزهایی که ما داریم، همه چیزهایی که در آن زندگی میکنیم، بی معنی و ناپایدار است. و برخی از مردم با درک ذاتی از آن متولد می شوند. آنها این نوع خشم زندگی را دارند. و این ملغمه است که آنها خود را در بر دارد. این یک آهنگ در مورد این افراد است. و این اساسا یک داستان در مورد چگونگی بازگشت به موضوع ایرلندی است. شما برای نوشیدن فرار کنید. در پایان این آهنگ، صحبت از خداوند شراب، Bacchanalian، حتی به شما اجازه می دهد تا پایین.

بهترین شعر - او نوشیدنی طول می کشد و پس از آن او منتظر است، الکل آن نفوذ، و به زودی سلول ها به راه، و لغو روز.

7) تاریکی

احتمالا یکی از معنی ترین و قلب ترین آهنگ های نابینای چشم سوم است. این اساسا داستان کسی است که تا به حال با افسردگی زندگی کرده است، او گذشته از نقطه افسردگی رفته است. او هیچ راهی را در زندگی مشاهده نمی کند، به عنوان جهان است، است و همیشه خواهد شد یک مکان تاریک که در آن بد موفق و خوب شکست. اگر چه این ممکن است کم نور احساس شود، وقتی که احساس می کنید کم است، این مسیر کامل برای شنیدن است، برای کمک به شما در ارتباط با مشکلات شما - درک اینکه شما خودتان نیستید، زیرا شما تنها کسی نیستید که اینطور احساس می کنید و چیزی ما همه را از طریق از لحاظ تکنیکال، از لحاظ تجربه زرق و برق دار، با شکاف هایی که توسط Cadogan بازی می شود که در طول زمان خود با 3EB برابر است.

بهترین شعر - و جهان تاریک اطراف من، دوستان عجیب و غریب همه من احاطه، ایده های جدید در سر من شروع به سوختن، اعتماد هیچ کس چیزی است که من آموخته ام.

6) از من خارج شوید

مسلما - به همین ترتیب، یکی از بهترین ترانه های Dopamine و شاید بهترین چشم سوم چشم ها از زمان آبی ساخته شده است. جینکینز قبل از نمایش نشان می دهد که صحنه را به عنوان "بیابان" نشان می دهد اضطراب خود را. او صداقت ایجاد می کند که تقریبا نزدیک به سطح گفتن است، اما با توجه به ماهیت اختراعش، به عنوان یک آهنگ بهتر به نظر می رسد. این واقعا از یک ساختار غیر خطی پیروی می کند که نمی گوید این چیز بدی است - اما در واقع نابغه به معنی آن است که شما هرگز نمی توانید این شاهکار را بشنوید. نحوه جمع آوری و بارگذاری مجدد بارها شما را به سواری عجیب و غریب می فرستد و نتایج خیره کننده هستند.

بهترین شعر - با صدای بلند، ما منتظر شما هستیم، بله، آنها منتظر شما هستند، آیا همه چیز درست است؟ و شما می توانید ایستاده باشید، مخاطبان به شما دستور می دهند که برای گروه بمانید، شما موجود زنده ای از شب است.

5) زخمی شد

خوشگل. یک ترانه که دوستی را که مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته است، توصیف می کند و نارضایتی خواننده برای سوء استفاده کننده و همچنین اینکه چگونه مردم نباید اجازه دهند که دیگران را تحت فشار قرار دهند. جنکینز اظهار می کند که سوء استفاده جنسی بی رحمانه است و باید در این دنیا متوقف شود، زیرا همچنان به آسیب و بیشتر و بیشتر افراد آسیب می رساند. این آهنگ از لحاظ جسمی مناسب است - و زندگی می کند واقعا کنسرت های 3EB را شروع می کند، با این که اغلب آنها آن را به عنوان یکی از اولین آهنگ ها در کنسرت ها نمی بینند.

بهترین شعر - عقب پایین قلدر به عقب اتوبوس، "چون زمان آن است که آنها را از ما ترسید، Til" شما فریاد می زنید که چگونه ما زندگی می کنند "به دلیل توپ شما، سپس شما سنگ، عزیزم ، سنگ در، شما سنگ بر روی، روشن و در


4) چیزی در تو

قطعه قطعه قطعه چشم کور قرمز سوم. در حالی که Dopamine ممکن است بسیاری از طرفداران را تحت فشار قرار داده است، به من نشان داد که چرا من تا به حال با آنها گیر کرده ام. به خاطر آهنگ هایی مثل این. آهنگ هایی که ارزش گوش دادن به بیش از حد دارند، تا زمانی که شما واقعا آنچه را که می خواهید بدست آورید. آهنگ هایی با رکورد که هر بار که شما آن را می شنوید بهتر است. و مرد، وقتی بازی می کند، زندگی می کند، از بین می رود. یک شعار شگفت انگیز در مورد گرفتن دختر شما می خواهید و سعی می کنید بهترین خود را با او بمانید. باورنکردنیه. برو دوباره و دوباره گوش کن شما از آن پشیمان نخواهید شد.

بهترین شعر - هنگامی که او اجازه می دهد خود را، او مانند هیچ کس که شما همیشه می دانیم. درست است که من مدتها پیش به شما گفتم، ما برای رشد رشد کردیم، ما فرصت رشد داشتیم، و من هرچه را که هرج و مرج خود را به ارمغان می آورد، به شما می رسانم، چیزی است که در آن به آن اعتقاد دارم.

3) Motorcycle Drive By

در حالی که بسیاری از طرفداران ممکن است سوال کنند چرا من این را به عنوان شماره 1 قرار داده ام - که کاملا قابل درک است - من فقط می خواهم استدلال کند هر چند موتور سیکلت فوق العاده است به هر حال، این فقط آهنگ من با بیشتر از همه ارتباط . در حال حاضر بر روی آهنگ - یک آهنگ کاملا جادویی که بیشترین گروه ها را در لیست قرار می دهد، بهترین آهنگ ها است. داستان کاملا شگفت انگیز از کسی که سال ها در عشق بوده و در نهایت قبول می کند، نمی خواهد کاری را انجام دهد که می خواهد، و در نهایت تصمیم می گیرد که حرکت کند. بهترین آهنگی که من تا به حال شنیدم و با صدای بلند، بهترین آهنگ چشم کور قرمز سوم تا کنون نوشته شده است. فقط فوق العاده است

بهترین شعر - و این آخرین بار ما است، ما دوباره دوست خواهیم بود، من به شما بیش از شما، شما تعجب خواهد کرد که من هستم. و این سوختگی وجود دارد، همانطور که همیشه وجود دارد، من هرگز به تنهایی تنها نیستم، و من، و من تا به حال هرگز چنین زنده ام.

2) قرمز تابستان خورشید

در نهایت آهنگ کم نور چشم سوم نه تنها توسط مردم - بلکه طرفداران آن نیز کم است. این آهنگ نشان می دهد همه چیز را که چشم سوم چشم کور است به معنای - اختراع، تجربی، lyrically فوق العاده و صدا مانند هیچ گروه دیگر. جینکینز به نقاط قوت او میپردازد، جایی که هر نوازنده بزرگ میتواند از این که چقدر خوب است، با استفاده از falsetto خود را به شدت درخشان می گوید که چگونه می خواهد معروف شود، فریاد می زند که او می خواهد با قهرمان راه برود فقط صدا و صدا واقعا او و چند نفر دیگر می توانند تولید کنند. آن واقعا 3EB واقعا خوب است به نظر سنگ ... اما آنها بیش از یک گروه راک ...
بهترین شعر - این مدت طولانی بوده است، مدت زیادی بوده است، با قدرتمندانه راه رفتن، من با قدرتمندانه راه میروم، اجازه دهید به من بپیوندم، اجازه دهید به خودم برسم

1) پس زمینه

این احساس را می دانید این احساس که شما دریافت می کنید زمانی که شخص بیش از هر کس دیگری از دست شما بر می آید، به ذهن شما می رسد. این احساس خوشبختی به این دلیل اتفاق افتاده است که غمگین می شود، زیرا نمی تواند دوباره اتفاق بیفتد. این همه چیز است که Background به من می دهد هر زمانی که من آن را می شنوم، منحرفی از ستون فقراتم می افتد و هر کلمه ای در آن به معنای قوی ای برای من است، این باعث می شود که چشم هایم را بالا ببرم. در حالی که نمی توانم آنچه را که به معنای من است نشان دهم (همانطور که برخی از جادوهای آهنگ را از بین می برند) من مطمئن هستم که هر یک از ما معنای خودمان را به «پس زمینه» می رسانیم که احساس غم و ناراحتی در مورد آن یک نفر ما بیش از هر چیزی از دست می دهیم چند آهنگ می تواند به شما اجازه می دهد که به صورت متوالی در رابطه با مرحوم بمانید و به همین دلیل است که باید شماره 1 باشد. طبیعت ناخوشایند من را به عقب و جلو می برد، که باعث می شود گوش دادن خیره کننده ترین لیست کاتالوگ های سومین چشم چشم . کمال مطلق در یک آهنگ.

بهترین شعر - برنامه های من هنوز هم شما را در آنها، "به دلیل شما می آیند swimmin" به نظر، و من در کلمات خود را حلق آویز مانند من همیشه انجام شده، کلمات استفاده می شود آنها به آرامی، من فقط برای شما احساس می کنید، من فقط می دانم که من در اطراف شما را در پس زمینه حمل می کنم.

No comments:

Post a Comment